© 2018 ALIANCE národních sil

  • ANS YouTube
  • ANS Facebook

Studie : Propagandu šíří tři západní agentury - AP, AFP a Reuters!!!!

June 13, 2016

 

Je přímo do očí bijící, jak se mediální trh zaplňuje neziskovými organizacemi, které využívají panující předválečné klima k obohacení svých zakladatelů a provozovatelů z grantů mezinárodních institucí a nadnárodních korporací. Na tuzemské scéně se pořádá hon na čarodějnice, které personifikují zejména nezávislá media. Nicméně se s nimi spláchnou i media nepohodlná, či z některého předpojatého pohledu „nekorektní“. Na scénu přichází, až s nevídanou pompou a podporou pro-režimních medií, podivné projekty jako Kremlin Watch, či úderná jednotka Evropské Komise s otevřeným rozpočtem – StratCom, vedená českým námezdním novinářem Kálenským.

 

Veškeré instance západní nadnárodní i národní, formální či neformální moci, např. Bilderberg, Evropská Unie, místní vláda, atd. nyní jako na zakázku pasou po takzvané „ruské propagandě“. Pro jistotu předhazují davu často společensky vadné jedince, jak bylo zjištěno v případě českých evropských hodnot (pornoherce Jandu), nebo finského státního rozhlasu Yle (odsouzenou toxikomanku a překupnici omamných látek Jessikku Aronovou).

 

Celá tato šílená šaráda se ale stává nechutnou fraškou za peníze daňových poplatníků, ve světle aktuální mediální studie o „mediálním multiplikátoru“ který se objevuje v pro-západní a proti-ruské propagandě ve švýcarských mediích. Propagandě válečné, natolik utržené z řetězu únosnosti, že ji lze připodobnit k situaci před oběma minulými světovými válkami, nebo s nechvalně proslulou operací CIA, zvanou Mockingbird, tedy drozd.

 

Předložená studie ve svém závěru konstatuje, že převážná většina zpravodajství německých, rakouských a švýcarských medií o konfliktu v Sýrii pochází pouze ze tří zpravodajských agentur, které jsou podřízeny partikulárním zájmům nadnárodních elit, západních mocností a zpravodajských služeb.

 

Za hlavní aktéry mediální manipulace v silně koncentrovaném globalizovaném mediálním prostředí byly ve studii označeny tyto agentury, které stojí za převážnou většinou zpravodajství na západě:

 

1. Usamerická Associated Press (AP) se 4000 spolupracovníky po celém světě a zhrua 12’000 zákazníky.

2. Kvazi-státní francouzská Agence France-Presse (AFP) s necelými 4000 zaměstnanci,

3. Britská Reuters, která zaměstnává něco přes 3000 lidí.

 

(Všimněme si, že žádná z těchto agentur nesídlí v Kremlu)

Studie také ukazuje, že v kontrastu k většině článků převzatých od těchto agentur je v německojazyčných mediích počet investigativních článků na nule. 

 

Další zajímavý poznatek, který studie přináší, je míra poukazování na „ruskou propagandu“. V textech cílové skupiny medií bylo vyhledáváno slovo „propaganda“, které pak bylo přiřazováno k Rusku nebo k NATO. 

 

Více zde: 

http://www.czechfreepress.cz/daniel-solis/studie-propaganu-siri-tri-zapadni-agentury.html

Please reload

Hlavní články

Stanovisko ANS k prohlášení A. Merkelové o tom, že pro vyhnání Němců po válce neexistovalo morální ospravedlnění.

June 21, 2018

1/5
Please reload

Nejnovější články
Please reload

Achiv
Please reload

Vyhledat podle témat
Please reload

Sledujte nás
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square